Selasa, 21 Mei 2013

Learning Advature Programme

Assalamualaikum w.b.t

Untuk post kali nih aku nak cerita sambungan daripada Pengalaman Baru Menjadi Pengarah Program yang terdahulu. Kalau tak baca lagi boleh ringankan jari jemari korang kat link tu yep. Hehehe....
Kalau korang nak tahu pada hari program tersebut aku bangun lambat. huhuhu.... Dahlah sangkut kat tengah jalan jem, peserta pula tiba awal dari aku. Masak-masak. huhuhu...

Pada awal pagi tu aku terima panggilan mengejut daripada biro penganggkutan Nur Syahirah. Aku dah tak senang duduk mase tu. Apa tak nyer peserta yang datang pagi tu sikit sahaja. Tapi Alhamdulillah sebab bila bus nak gerak tu makin ramai plak yang datang. Lega dowh....

So far mase event yang aku conduct tu berjalan dengan lancar. kat bawah nie gambar-gambar mase event tu.. tengok yep!!







































2 ulasan:

Long Cham berkata...

wah bagus nie bakal pemimipin
http://long-cham.blogspot.com/

fidza wahab berkata...

Komander Kesatria Puncak Naga nampak lebih matang. Keep up the good work. mana tahu ada program yang libatkan alumni nanti, bangga tengok adik2 & lega tengok legasi.