Khamis, 10 Januari 2013

SUSAH JADI PEMIMPIN

1:16 PTG Posted by mohd zainudin No comments
lame Mr.Dean tak update blog nih, dah nampak sunyi sepi tanpa mengunjung. Aku sibuk sesangat dengn aktiviti yang dijalankan oleh pihak pentadbiran UITM. Salah satunya ialah aktiviti Kemahiran Insaniah (KI) yang dijalankan untuk kami. Aktiviti ni banyak pengalaman yang aku dapat seperti menjadi pemimpin di dalam kumpulan. Dalam kumpulan ni aku telah dilantik mejoriti untuk menjadi pemimpin untuk mengetuai aktiviti di sini. Sebenarnya terpaksa sebab kos yang aku ambil ni hanya ade 4 orang LELAKI sahaje. Nak tak nak terpakselah juga walaupun aku TAK NAK!!! Tapi ok jugaklah bila aku jadi ketua untuk anak-anak buah aku (bukan nak bangge tau) sebab diorang sebulat suara nak lantik aku. ZUL sorry ek ko tak dapat undi langsung tadi hahahaha.... Nasib baik semua sporting dan memang terbaik untuk bekerjasama dengan aku. Walaupun ade banyak kekurangan tapi takpe sebab aku kan budak baru belajar hehehehe... Banyak jugalah feedback yang mengatakan aku sekepala dengan diorang dan faham dengan arahan. Syukur..... Kebanyakkan aku dengar mesti banyak orang tak puas hati dengan ketua atas sebab tertentu. Mula-mula aku ada jug terfikir tentang itu, tapi aku cuba untuk menjadi yang terbaik untuk member-member dan Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Nie kat bawah semua member aku
 

0 ulasan: