Sabtu, 12 Januari 2013

BALIK KAMPUNG!!!

1:23 PG Posted by Unknown No comments
Assalamualaikum....

Akhir nyer dapat jugak nak balik kampung esok. Hehehe.... Daripada duk bertapa dekat Kolej Jasmine Uitm boring tahap dewa tau tak. Paper exam dah habis lama tapi masih duk bertapa lagi kat sini kan.. Dah lah kena duk sengsorang kat rumah, bukan penakut tapi pemalu and segan ( yang mana dah tahu perangai aku tu tolong senyap ek).heheheh

Sepanjang aku duk kat kolej ni. Nasib ade member kasi tumpang tidur kat rumah dia, takde r aku segan-segan kat rumah sengsorang.hehehe.. Tu pun member nak merajuk dulu baru  nak datang (macam budak). Lupa lak nak kenal kan member aku tu. Tuan punyer badan sedap, berjawatan penting dalam kolej aku, permikiran luas, suara lantang yang amat sebab 10 km pun boleh dengar woooo. Nama nyer SHARIFUDDIN..

Thanks to him sebab memahami kelemahan aku yang tinggal sengsorang kalau kat rumah. Tapi aku bukan nak cerita pasal tu je tau. Dia punyer perangai nih sama macam aku skit. Nak tau apa??? Din jangan marah aku okey.hehehe

Nak tau apa???  SUSAH NAK MATIKAN ALARM JAM LOCENG. aku baru je tau nih sebab aku tidur lewat. Macam- macam lagu aku duk dengar dari hp dia, tapi tuan tak bangun- bangun pun. hahaha. Bila dah betul2 stop alarm baru aku dapat tidur. Huhuhu.... Eh cerita aku tak habis lagi. Sekarang turn aku plak, alarm hp aku yang bunyi si kawan aku din ni plak yang bangun dan aku biaselah still terbongkang atas katil. Hehehe dua-dua sama.

Din aku mintak maaf ek cerita pasal ko. Aritu ko nak sangatkan mention nama ko dalam blog aku. Nah amik ko. Hahaha... rooomate aku pun nak mintak maaf sebab pagi-pagi hp aku selalu memekak tapi tuan nyer tak bangun pun sampai ko selalu je bengang dengan aku.

OK SELAMAT BERHUJUNG MINGGU!!!!

0 ulasan: